piątek, 3 października 2014

Mój zapach - Bright Crystal

Dzisiaj trochę o moich ulubionych perfumach. Na Versace Bright Crystal natknęłam się już w liceum. Mój tata kupił mi na urodziny największą buteleczkę. Mimo to, że jeszcze wtedy gustowałam w trampkach i różowy nie był dla mnie najprzyjemniejszym kolorem, samo opakowanie bardzo mi się spodobało. Jest eleganckie a jednocześnie dość delikatne i dziewczęce. 

Mimo to, że z zapachem się polubiłam, jakoś zupełnie o nich zapomniałam. Po zużyciu rozstaliśmy się na około dwa lata. Szukałam po prostu czegoś nowego. Na wakacjach udało mi się je dostać w dość niskiej cenie i przypomniałam sobie z jakiego powodu tak bardzo mi się podobały. 
Po pierwsze są niezwykle wydajne! Używam ich prawie codziennie od połowy lipca i zużycie jest tak niewielkie, jak widzicie na pierwszym zdjęciu. Pachną cudownie delikatnie, dziewczęco, świeżo i słodko. Takie zapachy są bardzo w moim guście. Co najważniejsze, utrzymują się na mnie bardzo długo a nie potrzebuję wylewać na siebie połowy butelki. Wszystko i tak nimi pachnie. Czy płaszcz, czy szalik. 

Myślę, że nie bez powodu są takie popularne i trochę mnie to zniechęcało. Jednak jestem pewna, będę do nich wracała. 

Macie jakieś propozycje podobnych zapachów? :)


7 komentarzy:

  1. Nie znam zapachu tego Versace, zresztą, chyba nawet żadnego. Jeśli chodzi o moje perfumowe przygody, ograniczają się do katalogów Avon i Oriflame. Chciałabym kiedyś być posiadaczką czegoś "ambitniejszego", a marzy mi się Chanel no 5, chociażby sprawdzić, czy naprawdę są takie świetne.
    Pozdrawiam

    http://inspiratium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi coś takiego chodziło po głowie, że Chanel no 5 muszą być super, to kultowe perfumy, spodziewalam sie cudów. okazało się, że śmierdzą starą babą :D

      Usuń
    2. Najpiękniejsze perfumy z Chanel to moim zdaniem Chance edt. Kilka miesięcy się na nie czaiłam,zamawiałam próbki, aż w końcu od kilku dni stałam się ich posiadaczką:) Mademoiselle te są piękne, podobne trochę do Chance, jednak jest w nim więcej kwiatów.

      Usuń
    3. Jeśli chodzi o Versace Crystal Bright to wiem, że jest to zapach, który działa na mężczyzn-jest dziewczęcy i delikatny. :)

      Usuń
  2. mój ukochany zapach to : Bruno Banani, Not For Everybody, Pure Woman, <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam je w swojej kolekcji i faktycznie pięknie pachną.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja bardzo lubię i polecam Calvin Klein - Eternity Moment i Hugo Boss - Femme :-) Oba są delikatne, kwiatowe, ale jednocześnie świeże i mają całkiem przystępne ceny.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.