poniedziałek, 24 listopada 2014

#1 Niedziela dla włosów - przesadziłam z dobrociami

Witajcie! Dzisiaj moja pierwsza niedziela dla włosów i mogę od razu napisać, że co za dużo to niezdrowo. Na pierwszym zdjęciu może jeszcze tego nie widać, ale zdecydowanie przesadziłam.

Włosy umyłam szamponem receptury babuszki Agafii na kwiatowym propolisie. Następnie nałożyłam mydełko Sesa od skóry głowy do połowy długości włosów, ponieważ liczyłam na zwiększenie objętości.


Jak szaleć to szaleć, końce wysmarowałam maską Seboradin z naftą kosmetyczną. Nałożyłam czepek, później ręcznik i przez jakieś pół godziny chodziłam z mieszanką na głowie.


Po spłukaniu umyłam włosy niewielką ilością szamponu, którego użyłam wcześniej. Kiedy nakładam mydełko Sesa, ponowne mycie jest niezbędne. Jak się skończyło? Myślę, że na zdjęciu już trochę widać. Włosy zyskały nie tyle objętość, co niestety się napuszyły.


 Mimo nałożenia silikonowego serum, mam problem z uporządkowaniem ich. Oto nauczka na przyszłość, żeby nie być zachłanną na objętość.

Liczę, że wam poszło lepiej :)

20 komentarzy:

  1. Och coś wiem o tym jak łatwo przedobrzyć. U mnie zawsze tragicznie się kończy peeling skóry głowy. Też robię to, by uzyskać objętość, a kończę z przyklapem i niedomytymi włosami. Horror jakiś. Dzisiaj zrobiłam sobie niedzielę dla włosów i właśnie kończy mi się czas z żelatyną na głowie. Zobaczymy co z tego wyjdzie, ale kiedy jestem w domu i mam do czynienia z miękką wodą, to praktycznie zawsze kończę z ulizem. Twoje włosy jeszcze nie wyglądają wcale źle ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też przesadziłam, ale za to z nawilżaniem:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pokaż! :)
      Ja też chcę w końcu przenawilżyć włosy... ;)

      Usuń
    2. Henri ,a Ty próbowałaś maski Masło kakaowe Ziaja ? Ja mam po niej kluski a nie włosy. To najcięższy kosmetyk, na jaki trafiłam.

      Usuń
  3. Twoje wlosy prezentuja sie pieknie ;-) ale Ty ladna jestes :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, czy inaczej masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesadzasz Angela! Włosy są pięknee <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też przesadziłam, ale z humektantami. Potem znacznie podratowałam sytuację olejem na suche włosy, ale to wciąż nie to.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet jak przesadzisz to włosy i tak prezentują się pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. moje włosy ciągle tak wyglądają, mimo że zwykle używam olej, szampon, maska i olejek zabezpieczający na końcówki:(
    i nie potrafię sobie z tym poradzić, ani się z tym pogodzić:(

    OdpowiedzUsuń
  9. żeby moje włosy tak wyglądały normalnie to bym była przeszczęśliwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam niskoporowate włosy i niestety często zdarza mi się przesadzić, a osobiście tego szamponu nie polubiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje włosy wyglądają bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Im mniej odżywek, tym lepiej. Byle jedna, dobra. A jak nie trzeba to wcale, nic na siłę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zgadzam się z takim podejściem i się nie zgodzę.

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie obejrzałam odcinek "Chwila prawdy" którym bierzesz udział i pomyliłam cię z główną bohaterką, sądziłam że cie tak oszpecili ;) dlatego usunęłam wcześniejszy komentarz, bo nie miał w ogóle sensu :)

      Usuń
    2. Chwila prawdy? A nie ukryta prawda? :D Tam miałam fatalny makijaż, do dzisiaj go nie mogę przeżyć

      Usuń
  14. jak to mówią! tak czy siak, są sliczne♥

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.