wtorek, 11 listopada 2014

Aktualizacja włosów -październik 2014

Hej! Dzisiaj jak zwykle spóźniona aktualizacja włosowa. Ostatnio dręczy mnie strasznie zachmurzone niebo i ciężko wykonać jakieś zdjęcia. Chciałabym zacząć regularnie tworzyć 'Niedzielę dla włosów', którą bardzo lubię u innych blogerek a zastanawiałam się, czy nie wprowadzić jej też na kanale. Raczej w formie miesięcznej, jednak to jeszcze do zastanowienia się. 

Włosy mają się dobrze. Niestety rzadko olejowane. Przetrwały przeziębienie, nie wypadają. Strączkują się bardzo rzadko i ogólnie nie mogę narzekać. Błagają jedynie o podcięcie, w tym miesiącu mi się to w końcu uda. Chociaż jak pokazuje życie, nie ma co sobie obiecywać. Różowe pasemka wciąż nie zeszły, liczę że niedługo nie będzie po nich śladu. Kiedy blakną nie są już takie milusie. W grudniu zaryzykuję hennę, obym nie była zielona.

Co u was? Wypadanie już zahamowane? :)

19 komentarzy:

  1. Bardzo ladne, geste i blyszczace wlosy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne, najbardziej lubię oglądać Twoje filmiki, są takie profesjonalne :D Jestem w szoku, że te pasemko się tak długo trzyma ;p
    Bardzo ładna jesteś :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) staram się, żeby były coraz lepsze. Ja również jestem trochę w szoku, ale przez chorobę rzadziej wychodziłam, więc nie myłam codziennie włosów. Daję mu jeszcze tydzień.

      Usuń
  3. Nie podoba mi się tako dumnoo i blado

    OdpowiedzUsuń
  4. Wlosy przepieknie sie prezentuja :) Ty rowniez wygladasz slicznie :) Chetnie poczytam/poogladam Twoje NdW ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki polecasz szampon autentycznie zwiększający objętość włosów? Bo moje po umyciu są fatalnie przyklapnięte a planuję zapuszczać... Z góry dziękuję za radę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. http://www.youtube.com/watch?v=HUYD7ORiQ84 włączyłam sobie w ten filmik i jestem w szoku :P już się tak odzwyczaiłam od Ciebie bez make upu

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie zahamowane dzięki wcierce z kozieradki - stosuję od 2,5 tygodnia i efekt jest świetny: włosy praktycznie nie wypadają, jak zdarzy mi się zobaczyć jeden na TT po czesaniu, to i tak jestem w szoku :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko dobrze :) Możesz napisać ile Twoje włosy mają cm jeśli chodzi o długość ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, nie potrafię ich zmierzyć. Myślę że może około 70cm

      Usuń
  9. Idealna długość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje włosy z roku na rok są coraz ładniejsze i widać, że szybko rosną. Czy stosujesz może jeszcze coś na porost? Moim zdaniem nie powinnaś zgadzać się na promowanie produktów do koloryzacji takich jak ta pianka, bo to niestety antyreklama - firmy i bloga. Mam pofarbowane pasemko kontrolne - rude :) - tez niby miało się zmyć po 10 myciach, ale nie zmyło sie i traz chodzę ze zniszczonym pasemkiem. Przynajmniej wiem, że włosy mi wolno rosną. Tobie gratuluję szybko rosnącej czupryny i proszę o jakiś update o przyspieszaniu porostu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosuję obecnie olej iht9 i sprawdza się super, już bardzo długo go używam :) Ja liczyłam się z tym, ile pianka będzie się trzymała, dlatego położyłam ją na pasma włosów i absolutnie nie widzę na nich zniszczeń. Kolor jeszcze jest, ale podejrzewam, że za tydzień już się go pozbędę.

      Usuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.