wtorek, 4 listopada 2014

Peruka księżniczki Aurory, marzenia o księżniczkowaniu prawie spełnione


Cześć! Od kiedy tylko Azjatycki Cukier pokazała się w swoim filmie w peruce, zapragnęłam sobie jakąś sprawić. I nie, nie. Nie taką, w której mogłabym sobie chodzić codziennie, udającą moje włosy. Chciałam jakiejś szalonej, dziwnej kolorowej.


Jakiś czas temu dostałam propozycję od http://www.abhair.com/, przysłali mi to, co widzicie na zdjęciach. Wybrałam sobie włosy księżniczki Aurory. Dlaczego? Byłam ciekawa jak będę wyglądała w takiej platynie i bardzo chciałam założyć ją na Halloween. Niestety, jak już zdążyłam marudzić, rozchorowałam się, więc poczeka aż do następnego roku.


Co o niej myślę? Sprawia mi ogromną radość. Chyba taki już ze mnie człowiek. Przyszła, kiedy byłam chora i z uśmiechem ją mimo gorączki założyłam. Nie wygląda naturalnie, jest mocno przerysowana a z tyłu trochę prześwituje, jednak na jakąś imprezę przebierankową będzie super.
Perukę pokażę wam jeszcze na kanale i opowiem o niej dokładnie. To ciekawie doświadczenie, jednak wolę swoje włosy :) Jak wam się podoba?

Gdybyście mieli ochotę zamówić jakąś, tutaj załączam kod zniżkowy Anga15  


15 komentarzy:

  1. Świetna jest, jednak jak patrzę na Ciebie w takim kolorze muszę przyznać, że jest za jasna. Przynajmniej według mnie nie wyglądasz dobrze - zbyt anemicznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi ta fryzura bardziej kojarzy się z Khaleesi z Gry o tron, świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super, taka w stylu Deanerys <3 też po obejrzeniu filmiku Azjatyckiego cukru zachciało mi się takiej peruki, na razie zamówiłam grzywkę z E-baya, zobaczę jak będzie wyglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. taki kolor jest dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  5. sLICZNIE BYs WYGLADALA!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi sie podobaja takie blondy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie by Ci było w takim kolorze włosów ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pasuje Ci taki odcień blondu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Filmik oczywiście musi być. Mam wrazenie, ze trochę ostatnio za dużo tu tych współprac...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak z ciekawości, gdzie ich dużo widzisz? :) bo ja każdą współpracę podpisuję albo mówię, że jest.

      Usuń
  10. pięknie... dla mnie strasznie się podobasz. Bardzo pasuje do Twojego typu urody :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna, chyba się skuszę ;)
    no chyba, że miałabyś ochotę odsprzedać haha :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.