czwartek, 4 grudnia 2014

Aktualizacja włosów - listopad 2014


Dzisiaj wyjątkowo w terminie aktualizacja włosów. Chociaż przyznam trafił się bad day hair a ponieważ za chwilę wychodzę to zastanawiam się co tu z nimi zrobić, żeby nie wyglądały wstrętnie. Postrączkowały się, są przyklapnięte. Jak na złość!


Właściwie codziennie wyglądały dobrze. Dzisiaj zostawiłam je do samodzielnego wyschnięcia i to był błąd. Bardzo widoczne stały się przerzedzone końcówki. Zatem nigdy więcej takiego lenistwa! Coraz bardziej woła mnie fryzjer, chociaż trochę szkoda bo sięgają już prawie do talii. Jednak jako zwolenniczka regularnego podcinania powinnam była to zrobić już dawno. Teraz tylko znaleźć dobrego fryzjera w Warszawie, który nie kosztuje milion monet. Polecicie kogoś? :)

13 komentarzy:

  1. Piękne włosy masz <3 Niestety nie polecę bo nie mieszkam w Wawie :(((

    OdpowiedzUsuń
  2. Salon Glamour, Ursus, ul. Tomcia Palucha. Pani Monika jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Cię za przedostatnie zdanie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja chodzę na dziką, soell, czy jakoś tak ;)
    jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wczoraj obcięłam zniszczone końce i jestem bardzo zadowolona. Widzę, że u Ciebie tez się robi "dziurka" we włosach, ja mam przedziałek na środku a i tak mam taką dziurę, nie zawsze, ale czasami tak. Kiedyś miałam z tej strony przedziałek, ale od tego czasu minęło ponad pół roku, myślisz, że to może być przerzedzenie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się, absolutnie nie jest to przerzedzenie. Każdy ma takie gniazdo na czubku głowy ;D czasem je widać, kiedy się źle ułożą, jak moje dzisiaj.

      Usuń
    2. Moje często układają się w to nieładne gniazdko :( Ale walczę :D, może znajdę na nie sposób.

      Usuń
  6. Wreszcie, kiedy ktoś mówi, że ma BHD to rzeczywiście można to zauważyć. Krew mnie zalewa, kiedy widzę perfekcyjne włosy, a potem czytam, że BHD. Twoje włosy i tak są śliczne, ale przynajmniej normalne i widzę to, o czym mówisz ;p Fajnie, że nie masz oporów przed wstawieniem zdjęcia z gorszego włosowego dnia, a nie tylko z tych fantastycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba masz trochę za duży przedziałem zrobiony ;) A włosy piękne ;)

    Aneczka

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja to końcówek mam 3 na krzyż, a mimo to nie chcę iść do fryzjera, bo zawsze podobały mi się długie włosy...
    Tobie nawet nie widać, że masz przerzedzone końcówki! I masz bardzo fajny kolor!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.