poniedziałek, 1 grudnia 2014

Delikatne oczyszczanie twarzy - pianka Coslys

Hej! W ostatnim poście pokazałam wam piankę Coslys. Przez ostatni miesiąc to głównie jej używałam do oczyszczania mojej skóry. Na co muszę od razu zwrócić uwagę, to wydajność. Wystarczy niewielka ilość pianki, żeby naprawdę dokładnie oczyścić skórę. Ma 150ml, kosztuje 45,99zł. Tak jak obiecuje producent, produkt radzi sobie świetnie z demakijażem. (Przetestowane podczas jednej z tych nocy, kiedy marzy się tylko o tym, żeby znaleźć się w łóżku a wcześniej stroiło się dwie godziny do wyjścia.)
Naprawdę ładnie pachnie różami, uwielbiam ten zapach. Woda różana jak wiecie, jest już od dłuższego czasu obecna w mojej pielęgnacji i zwracam uwagę na kosmetyki tego typu.

Co do składu, zawiera delikatne składniki myjące. Na początku znajdziemy także glicerynę, która może zapychać. Nawilżający sok z aloesu, według mnie to ogromny plus. Szkoda, że tytułowa woda różana jest dopiero gdzieś w środku. 
Dodam, że bardzo lubię produkty z tego typu aplikatorem. Tworzą piankę, więc już prawie cała praca zostaje za mnie wykonana. Zabiorę ją ze sobą do Norwegii, dlatego że w walizce nic się z nią nie stanie. Przykryta plastikowym wieczkiem na pewno nie zacznie się rozlewać po kosmetyczce. 
Jak już wspomniałam, skóra po jej użyciu jest świetnie oczyszczona, ale nie przesuszona. Sprawdzi się u osób z suchą i wrażliwą skórą. Sama od jakiegoś czasu stosuję tylko delikatne kosmetyki do mycia buzi i uważam, że odpowiada to za obecny bardzo dobry jej stan.

Możecie ją dostać w sklepie internetowym www.matique.pl/. Mają tam dość nietypowe kosmetyki ;) 


5 komentarzy:

  1. pianka mnie zaciekawiła, zajrzę tam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy produkt, jak uporam się z moją cerą to pewnie ją kupię.

    OdpowiedzUsuń
  3. szukam właśnie dobrej łagodnej pianki to może się na nią skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę się na nią skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię pianki do mycia twarzy ale tej jeszcze nie znam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.