sobota, 10 stycznia 2015

Aktualizacja włosów - grudzień 2014

Kiepsko ze światłem ostatnio. Albo kiepsko ze wstawaniem, wolne tak mnie rozleniwiło, że najwcześniej budzę się koło 11. Zupełnie nie potrafię z tym wygrać.
Co tam u włosów? A bardzo dobrze. Byłam u fryzjera i dzięki cięciu trochę ozdrowiały, nabrały kształtu.


Końce znowu są zbite, gładkie i zdrowie. Co za przyjemne uczucie. Teraz pozostaje o nie bardzo dbać i zapuszczać do talii. Poszło jakieś 4cm, więc myślę że w marcu odzyskam swoją długość.

Jeśli chcecie się przyjrzeć im, to zapraszam na Instagram. Dodałam tam dwa zdjęcia, w prawdzie robione telefonem, ale ładnie widać kształt. Za jakiś czas napiszę o mojej nowej fryzjerce i wizycie.

14 komentarzy:

  1. Piękne, zdrowe, zadbane, długie, cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo ładne włosy :) Trochę przypominają mi moje zanim zaczęły się wywijać i falować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Tobie zaczęłam dbać o swoje włosy i jestem Ci za to bardzo wdzięczna !

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, ile czasu już pielęgnujesz włosy? Są prześliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, naturalne i ta długość.. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam patrzeć na twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak fryzjerka z wawy to bardzo bardzo czekam na kolejny post:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozdrawiam Mike Lesniak z Pielegniarek i jej wilki na Alasce:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne włosy, a główka pusta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne włosy :) Ile masz cm w kucu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, pewnie jakieś 8cm :D standardzik raczej

      Usuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.