piątek, 9 stycznia 2015

Walka z przebarwieniami #5 - olejowanie pomaga


Hej, hej! Trochę się poleniłam, ale właściwie dopiero wczoraj przestało mnie zupełnie boleć gardło. Do teraz nie wiem o co mu chodziło. Dzisiaj chciałabym wam pokazać, jak mają się moje przebarwienia. Mimo to, że nie używam nic specjalnego, co mogłoby je ponaprawiać, jest całkiem dobrze.


Te dwa punkciki, które widzicie na zdjęciu z 'po' to bardzo świeża sprawa. Mam wrażenie, że skóra znacznie lepiej regeneruje się dzięki olejowaniu. Wcześniej wszelkie przebarwienia siedziały mi na twarzy o wiele dłużej. Obecnie nie mam potrzeby nakładania podkładu. Raczej nic nie widać, chyba że ktoś bardzo chce się przyglądać i coś dostrzec. Do ideału trochę brakuje, jednak myślę że to kwestia czasu aż się wszystko porządnie wyrówna.
Idę w dobrym kierunku, widzę że taka pielęgnacja jej służy. Wam również polecam spróbować olejowania, nie spodziewałam się, że tak bardzo jej pomoże. Za jakiś czas na pewno napiszę o tym post :)

17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Różany i z marakui, mam też kokos, spróbuję niebawem :)

      Usuń
    2. A z jakiej firmy sa te oleje? :)

      Usuń
  2. Rzeczywiście widać różnicę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny efekt. Pojawi się jakiś osobny wpis na ten temat? Bo jestem ciekawa jaki olej stosujesz i jak go nakładasz?

    OdpowiedzUsuń
  4. O, dzięki za info :) na pewno wypróbuję tę metodę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już jakiś czas temu czytałam, że na takie przebarwienia pomaga olejowanie, ale zapomniałam o tym po 2-3 razach. Teraz Twoje efekty zmotywowały mnie, żeby jednak o tym pamiętać. Myślisz, że są jakieś oleje, których nie powinno stosować się na twarz? Myślałam o oleju ze słodkich migdałów albo babydream. Nie napisałaś też chyba, jak długo olejowałaś? Albo mi to umknęło.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Olejowanie to super sprawa, ponieważ stan mojej cery również się znacznie poprawił, zniknęły wszystkie przebarwienia oraz niedoskonałosci. Cera naprawdę jest w dobrym stanie i tak sie utrzymuje. Tą metodę stosuje juz prawie rok.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na przebarwienia u mnie tylko maseczka z kurkumy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna różnica :)
    No cóż...oleje dobre na wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na post dotyczący olejowania twarzy! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jakich olei używasz do olejowania twarzy? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rezultaty! ;) Mam nadzieję, że olej kokosowy, również będzie skuteczny ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.