piątek, 6 lutego 2015

Aktualizacja włosów - styczeń 2015

W styczniu sporo się działo! Po pierwsze cięcie a po drugie farbowanie henną. Wczoraj nawet pojawił się film na kanale, więc zapraszam do obejrzenia. Mimo ogromnego stresu włosy nie wypadają nadmiernie. Trochę się obawiam, żeby wszystkie na raz w pewnym momencie nie rzuciły się do ucieczki.


Od końca grudnia suplementuję się tranem. W skórę głowy wcieram olej IHT9, naprawdę dużo olejuję i na nie uważam. Póki co odpłacają dość ładnym wyglądem i stanem końcówek. Liczę, że za miesiąc będą sięgały do talii. Już tak niewiele brakuje. Więcej informacji w aktualizacji na kanale ;)

Mam nadzieję, że u waszych włosów również tak milusio!

25 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym chciała już długość do talii.. jeszcze trochę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Końcówki wyglądają całkiem idealnie:) Super długość!

    OdpowiedzUsuń
  4. O rety, masz idealne włosy! Ta henna wydobywa z nich piękny kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Są przepiękne - zawsze, kiedy je widzę, zachwycam się:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się napatrzeć, takie cudne te Twoje włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne :) Włosy żyją sobie spokojnie i rosną ;) Obecnie nie ma problemów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę cudne masz te włosy! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są te Twoje włoski :) Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia pierwsze po prostu powala! Cudowna długość i kondycja :)
    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kondycja jak kondycja, ale uwielbiam ten kolor! Jest taki naturalny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądaja bardo zdrowo i ładnie,super się prezentują :
    )zazdroszczę takich włosów.
    Moje ciągle wypadają,najczęściej podczas mycia głowy...nie mam na to żadnego sposobu,niestety...

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne.. tak bardzo Ci ich zazdroszczę ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne.. tak bardzo Ci ich zazdroszczę ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe włosy, nie mogę się na nie napatrzeć :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz śliczne i długie włosy <3 Mam pytanko: są one cienkie? Bo wydają się trochę podobne do moich, ale twoje ładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne włosy! Chciałabym takie mieć, natomiast mam je strasznie zniszczone :/
    Mam pytanie: czy polecisz mi (czy poleci mi pani, nie wiem jak się zwrócić :)) jakieś dobre maski do włosów albo coś co sprawiłoby żeby wyglądały jak wcześniej, kiedy nie prostowałam włosów :c? Bardzo mi zależy na tym aby wyglądały one ładnie, tylko nie wiem od jakiej maski czy oleju czy czegokolwiek zacząć, to jest największy problem. Czy dobre są maski z garniera czy z jakiejś innej firmy? Błagam o pomoc!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne włosy, niesamowity kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie w ogole rosna wlosy zawsze kawalek za zapiecie biustonosza i koniec :/ chyba wyprobuje ten iht 9 olejek

    jantar niezbyt na mnie dziala. Ostatnio zakupilam babuszki agafii szampon i balsam :) cedrowy propolis. Lubue naturalne kosmetyki nie lubie silikonow. Hmm... uzywajac no niby jeatem zadowolona...z jednej strony ale mam wrażenie ze moze jednak cos tam jest z takich a'la silikonow...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.