wtorek, 24 lutego 2015

Fryzjer godny polecenia - Różycka&Juszczak Hair


Jakoś w styczniu podjęłam męską decyzję: czas znaleźć dobrego fryzjera w Warszawie. Ja się fryzjerów boję, kosmetyczek również. Po tym, czego nasłuchałam się w szkole stałam się podejrzliwa jeszcze bardziej. Jednak jeździć za każdym razem do mojego rodzinnego miasta jest męczące a siedzę tu już ponad rok. Internetowi nie wierzę. W końcu coraz więcej szeptanej reklamy. Zapytałam mojego chłopaka i mnie nakierował. Można powiedzieć, że dzięki niemu mogę wam polecić ten widoczny na zdjęciach salon.


Salon Różycka&Juszczak Hair został otwarty niedawno, ale jest prowadzony przez doświadczonych fryzjerów. Moje włosy zostały obcięte przez panią Kasię i pewnie pamiętacie, że byłam bardzo zadowolona. Po pierwsze centymetr to centymetr. Zdarzyło słyszeć mi się różne rzeczy na temat moich włosów. Tutaj uzyskałam prawdę i niesamowicie cenną radę, jeżeli chodzi o podcinanie włosów, kiedy się je zapuszcza.


Bardzo cenię jakość usług. Zwracam uwagę na czystość oraz higienę. Samo pomieszczenie prezentuje się pięknie. Jest duże i jasne, ale udekorowane w taki sposób, że nabiera przyjaznego i ciepłego charakteru. Lokalizacja myślę korzystna, kilka minut drogi na piechotę od metra centrum.

Jeśli macie ochotę to sprawdźcie stronę na Facebooku. Tam też znajdziecie więcej zdjęć i dokładny adres. Z czystym sumieniem wam polecam. Jestem zadowolona i spokojna. Kolejne cięcie planuję w tym samym miejscu.

21 komentarzy:

  1. Jaka jest cena strzyżenia długich włosów ? Niestety tej informacji nie ma na fb ani w Twoim wpisie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak mówiłam przy okazji aktualizacji, 110zł.

      Usuń
    2. Orientacyjny zakres cen jest na naszym FB w tzw. długim opisie :) Podrzucam linka:
      https://www.facebook.com/RozyckaJuszczakHair/info?tab=page_info

      Cena strzyżenia dla włosów długich to 110 zł

      Pozdrawiam
      Różycka&Juszczak Hair

      Usuń
  2. No proszę, jak fajnie :) Oby było więcej takich fryzjerów!
    Masz piękną bluzkę, w takim cudnym, głębokim odcieniu czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Chiński sklep, ale jakość świetna :D

      Usuń
  3. Kurczę, ostatnio w Twoich postach więcej zdjęć niż tekstu. Warto byłoby trochę więcej dodać na temat fryzjera, jakości usługi, czy chociażby tej cennej porady na temat strzyżenia przy zapuszczaniu albo o kosztach. Ja rozumiem, że można nie mieć czasu, ale piszesz już tak rzadko, że przynajmniej mogłabyś rekompensować to nieco większą ilością tekstu. Nie jestem fanką rozwodzenia się o niczym i doceniam, że strasz się być konkretna, ale tak naprawdę mało się dowiedziałam z tego postu. Przekierowanie na stronę salonu, na której również nie ma zbyt wielu informacji, nie jest wyjściem.
    Piszę tak, bo lubię Twojego bloga, ale coraz mniej informacji mogę na nim znaleźć. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo planuję film na ten temat i na kanale będzie więcej :)

      Usuń
  4. Salon prezentuje się świetnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. a jaka to rada? bo jej też nie podałaś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podałam, przewinęła się i na blogu, i na kanale około trzech razy :) Włosy, które się zapuszcza najlepiej podcinać co około 5 miesięcy, jakieś 4cm.

      Usuń
    2. Czyli zostanie 1cm na 5 miesięcy? O.O

      Usuń
    3. Włosy nie rosną 1cm na miesiąc. Nawet jeżeli ktoś miałby tak mały przyrost to zawsze otrzymujemy zdrowe włosy a o takim zapuszczaniu ja myślę i zawsze was namawiam, żeby dbać o jakość a długość.

      Usuń
    4. u mnie byłoby to nawet na minusie, włosy rosną mi około 0,8 cm a przyspieszacze wcale nie przyspieszają ;< drożdże kozieradka wody brzozowe skrzypokrzywy i milion innych mnie nie ruszyło ;<

      Usuń
    5. Eh :C rozumiem, chociaż sama mam przyrost ponad 2cm, więc nigdy włosów nie oszczędzam. Wtedy lepiej podcinać mniej i bardzo ich pilnować. Niestety na geny sposobu nie ma, możemy wtedy dbać jedynie zewnętrznie.

      Usuń
  6. Fajnie, że wizyta się udała:)
    A Julka to chyba już nie ma gdzie problemów szukać z tym w pisem na blog o utraconym zaufaniu xDD
    pozdrawiam wizaz^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że odwiedziłaś miejsce, w którym znalazłaś profesjonalną obsługę i wyszłaś całkowicie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a znasz nazwisko Pani Kasi? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Kasia to współwłaścicielka , nazwisko Juszczak.

      Usuń
  9. Wyszły nowe odcienie farb khadi - trzy wersje blondów :) Jestem ciekawa czy jesteś nimi zainteresowana czy jednak nie masz zamiaru nakładać nic co może chwycić bardziej niż cassia? Osobiście uważam, że z delikatnymi rudawo-złotymi refleksami byłoby Ci przepięknie ;) W ogóle bardzo się dziwię, że w blogosferze jeszcze nic na ich temat nie słychać, albo przegapiłam jakieś wpisy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakiego fryzjera w Kozienicach polecasz?:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.