niedziela, 15 lutego 2015

Niedziela dla włosów #4 - na walentynki


Hej! Moje włosy w tym tygodniu przeżywały mękę. Bardzo często je stylizowałam i katowałam, ale nie bez powodu oczywiście. Jednym z nich były walentynki. Napiszę wam, co zrobiłam, żeby uzyskać jakąś objętość a jednocześnie dociążyć włosy.

Po pierwsze długość włosów naolejowałam olejem kokosowym a skórę głowy IHT9. Zdecydowanie potrzebowały olejowania. W przyszłym tygodniu będę robiła to przed każdym myciem.


Oleje zmyłam szamponem Pharmaceris, następnie położyłam maskę. Jako taką małą dawkę protein i trochę wyrównanie proporcji. Zmyłam po około 15minutach.


Zanim przystąpiłam do suszenia chłodnym nawiewem, co samo w sobie dodaje moim włosom trochę objętości, użyłam jeszcze pianki. Widzicie, że oba produkty mają za zadanie dodać objętości. Odczekałam chwilę, żeby zająć się kręceniem. Utrwaliłam je lakierem.

Tym razem się udało całkiem nieźle i byłam zadowolona. W prawdzie na zdjęciu nie do końca widać bo są to loki przed roztrzepaniem. Później już niestety nie miałam ładnego światła. Zawsze odczekuję około dwie godziny, zanim je roztrzepię, żeby się nie rozprostowały.

Jeśli jeszcze nie widzieliście, to zapraszam do obejrzenia mojego walentynkowego GRWM!




27 komentarzy:

  1. Zaraz zabieram się za oglądanie ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Super filmik,a włosy oczywiście piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ty ładnie wyglądasz na zdjęciach, piękna z Ciebie kobieta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś taka piękna, gratuluję Walentemu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. to pharmaceris ma nawet szampony?

    OdpowiedzUsuń
  6. Baaaardzo ładnie wyglądasz! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześlicznie Ci w takich loczkach, wyszły cudnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne loki! A ta pianka Nivea to moja ulubiona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny blog zapraszam do mnie jeśli ci sie spodoba to zapraszam do obserwacji

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. co sądzisz o tej masce na włosy, którą masz na zdjęciu? crema al latte

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie Ty masz cudne włosy! Będę tu częściej zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Boże, jaka jesteś piękna *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. piekne masz wlosy))) moj naturalny kolor jest bardzo podobny do Twoich i teraz widze ze on tez moze byc uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne włosy no i perfekcyjna fryzura oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę dużą zmianę "osobowościową" w filmikach od nowego roku... ;) Osobiście wolałam Cię taką cichą i spokojną, ale lubię Twoje produkcje na tyle, że choćbyś zaczęła tańczyć i ostentacyjnie żuć gumę na nagraniach to i tak bym nie odsubskrybowała. ;) Piękny efekt na włosach, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Co do zmiany, próbuję być bardziej taka, jaka jestem na co dzień. Dużo żartuję i wymyślam głupoty. Myślę że to 'bycie sobą' bardziej trafia do ludzi. Chociaż to wielki truizm, ale słuszny.

      Usuń
  16. Olej kokosowy ma wiele zastosowań.. ;) świetnie sprawdza się również w momencie kiedy skończy nam się płyn do demakijażu. Muszę wypróbować go również na włosach. Piękne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.