czwartek, 12 marca 2015

Aktualizacja włosów - luty 2015

Jestem zupełnie spóźniona z aktualizacją włosów i właściwie za chwilę powinna już pojawić się na kanale. Powód w ogóle nie jest dramatyczny, po prostu zapomniałam. Włosy mają się całkiem nieźle, jeżeli mam być szczera to spodziewałam się gorszego widoku i postrzępionych końcówek a tu piękna niespodzianka.


Kupiłam kilka nowych kosmetyków, które fajnie mi się sprawdzają, opowiem wam w filmie o nich. Zdecydowanie powinnam dosuszać włosy, wtedy są proste i dobrze się układają. Podejrzewam, że do fryzjera wybiorę się w maju, chociaż już sobie planowałam na kwiecień.
Nie wypadają, za to rosną jak szalone po oleju IHT9. Może dzięki niemu wreszcie uda mi się osiągnąć tę wymarzoną, stałą i przede wszystkim zdrową długość, do talii.

Wasze włosy też dobrze, czy wiosenne wypadanie dopadło?


20 komentarzy:

  1. Mam podobnie, jak dosuszę, to jednak łuski się domykają i włosy stają się dużo gładsze i proste.
    Fajne masz te włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie wypadanie trochę dopadło, podejrzewam że bardziej ze względu na zbliżający się egzamin inżynierski niż wiosnę:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudowne, takie gładziutkie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne!! Ja mam tak samo z dosuszaniem, ale na razie tego nie robię bo zepsuła mi się stara suszarka a jedna ma tylko naprawdę ciepłe powietrze więc odpuszczam. Ja na razie sprawdzam ich porost zostało mi jeszcze półtorej tygodnia do opinii a potem muszę sporo podciąć, bo ostatnio jednak nie ścięłam wystarczająco i są przerzedzone. A wypadanie dopadło mnie w zeszłym miesiącu, teraz mam spokój :)

    OdpowiedzUsuń
  5. moje włosy nawet jak śpię w koku to po godzinie od rozpuszczenia są już całkowicie proste ;p
    piękne masz włosy! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie ok, zapuszczam, bo mam dość tych krótkich pasm, wole dłuższe. Wypadanie jeszcze nie dopadło, choć boje się tego bardzo.
    Twoje włosy wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz cudowne włosy. A używasz jeszcze tej henny bezbarwnej?

    OdpowiedzUsuń
  8. mi lecą i lecą :) wczoraj je podcięłam z 3-4 cm i już mają się lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie piękne! :)) Obejrzałam Twoje ostatnie filmiki i muszę powiedzieć, że jesteś niesamowicie ciepłą osobą i do tego zawsze wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. double-woman.blogspot.com/12 marca 2015 20:51

    cudne! piękne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja właśnie "siedzę i śmierdzę";) z czepkiem i turbanem na głowie, a pod nim...maseczka z soku z rzepy o zapachu nieszczgólnym, ale działaniu wspaniałym. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej hej, zdradź przepis na rzepę :d

      Usuń
  12. Też byłabym dumna z takich pięknych włosów!

    OdpowiedzUsuń
  13. Angelika jak Ty to robisz, że Twoje włosy są idealnie proste? Upinasz je jakoś na noc ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysuszyłam po prostu :) są już zbyt długie i ciężkie, żeby się falować

      Usuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.