sobota, 21 marca 2015

Niedziela dla włosów #6 - szanuj, to co znasz i masz

Niedzieli dla włosów potrzebowałam już w piątek. Z ogólnego zabiegania trochę je zaniedbałam i szybko zaczęły domagać się swojego. Zdecydowałam się na zakup maski z serii, o której już wam wspominałam i się zachwycałam. Wybrałam tylko inną wersję Organic Oil - regeneracja rozdwojonych końcówek włosów, co było błędem i nie mogę go odżałować. Jej cena jest na tyle wysoka, że jeśli nie spełnia wymagań, to serce mocno boli. Płacimy aż 16zł za 90ml maski. 

Na początek oczyściłam włosy szamponem Barwa pokrzywowym. Później nałożyłam na nie powyższą maskę, wymieszaną z łyżeczką spiruliny. Muszę zaznaczyć, że to 30ml, które jest w saszetce, nie starcza mi nawet na pokrycie całej długości. Zostawiłam pod czepkiem na 15 minut po czym spłukałam. Stwierdziłam, że nie będę ich suszyć, zamiast tego kiedy były lekko wilgotne, związałam je w luźnego koczka,


Fale, które widzicie są efektem noszenia tej fryzury przez około dwie godziny. Włosy miały dość dużo objętości i nie strączkowały się, jednak zabrakło dociążenia, które dawała mi tamta poprzednia wersja maski. W końce wtarłam jeszcze olej i stwierdziłam, że właściwie wyglądają ładnie. Tylko nie do końca o to mi chodziło.

Nauczka, żeby kupować sprawdzone kosmetyki i nie wymyślać  ;)

12 komentarzy:

  1. Włosy piękne, ale cera idealna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja nadal w fazie eksperymentów i na przykład najbardziej zaszkodziły mi...balsamy Agafii

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądają te Twoje włosięta :) Cudny kolor, i jaki blask od nich bije!

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz idealną cerę! Jak to robisz?

    OdpowiedzUsuń
  5. "(..)kupować sprawdzone komsetyki i nie wymyślać." :) Dobrze wiesz że tak się nie da. Włosomaniaczki to mistrzynie testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne włosy :) ja zawsze robię tylko sprawdzonymi kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Włosy piękne, ale cera jaka! Zrób KONIECZNIE post o swojej pielęgnacji cery :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka śliczna i takie śliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ważne by doceniać poznane przez siebie kosmetyki, jednak nie bądźmy aż tak surowi dla Twojej ,,niedzieli dla włosów''. Twoje włosy wciąż wyglądają przepięknie ^.^

    OdpowiedzUsuń
  10. Zrobiłabyś notkę/filmik o dysplastycznych włosach? proszę!

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, piękna z Ciebie kobieta, taka naturalna, włosy i cera ekstra.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.