wtorek, 10 marca 2015

Pharmaceris H - skoncentrowany szampon wzmacniający do włosów osłabionych


Dzisiaj mi porządnie przygrzało w głowę rano. Pięknie, że już robi się tak ciepło. Wreszcie przestaję wyglądać jak kloszard. Samopoczucie od razu lepsze, chociaż przyznam wam, że zdarzają mi się chwilowe kryzysy, ale już w miarę wszystko stabilnie. Wracam do siebie i odzyskuję wiarę.
Ten szampon już pewnie znacie, być może nawet ode mnie. Przewijał się tu kilka razy, na kanale chyba też. Sięgam po niego ostatnio najczęściej. Mimo to, że skład mnie jakoś nie zachwyca to działa świetnie. Mowa o skoncentrowanym szamponie wzmacniającym do włosów osłabionych, Pharmaceris H.


Ten kolor to mi trochę moje ulubione piwo przypomina, może dlatego dobrze się używa. Pachnie dość chemicznie, niekoniecznie lubię tę woń. Na włosach raczej nie zostaje albo ja się dostatecznie na tym nie skupiam. Cena za 250ml to 24zł. Ja akurat swoją buteleczkę dostałam razem z całą paką innych cudowności. Nie zmienia to faktu, że po pierwsze nie zauważyłam po nim żadnego wysuszenia włosów a zdarzało się po szamponach z SLES. Świetnie zmywa oleje, nie mam poczucia, że coś jeszcze przydałoby się domyć. Nie strączkuje włosów, za to ładnie je wygładza. Stają się po nim przyjemne w dotyku i lejące. Z wydajnością całkiem nieźle bo dobrze się pieni.
To na pewno kosmetyk, na który warto zwrócić uwagę, ja pewnie jeszcze do niego wrócę, chociaż nie mogę przypiąć mu łatki ulubieńca.

9 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam szamponów tej firmy :) może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Firma Pharmaceris ogólnie jest znana z dobrych produktów, więc wcale się nie dziwie, że szampon Ci się sprawdza. Ja czaję się na kosmetyki pielęgnacyjne do twarzy tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten szampon jakiś czas temu i też przypadł mi do gustu, na pewno kupie go ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam go ani innych z tej firmy, ale może warto kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogólnie kosmetyki z tej firmy lubię, więc ten szampon tez bym chętnie wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mialam tegoz szamponu, poki sie sprawdza babydream mam zamiar kontynuowac jego uzywanie :D
    Właśnie robi sie cieplutko, a słońce takze nie daje o sobie zapomniec. Wiem, ze glownie zajmujesz sie wlosami, ale jak Ty - jestem rownie bardzo blada. Moglabym liczyc na notke (czy film) o ochronie skory i cery przed sloncem, glownie chodzi twarz, ktora w moim przypadku szalenie szybko sie opala, a tego nie chce haha. Z gory dziekuje! :3

    OdpowiedzUsuń
  7. A jakie jest Twoje ulubione piwo? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aktualnie mam fazę na szampony bez SLS, ale dobrze wiedzieć, że taki produkt istnieje :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.