niedziela, 5 kwietnia 2015

Aktualizacja włosów - marzec 2015


Dzisiaj trochę inna aktualizacja, przy okazji spaceru poprosiłam o kilka zdjęć włosów. Światło jak najbardziej naturalne, dobrze oddaje ich kolor. W przyszłym miesiącu na pewno będą nadawały się do podcięcia.


Dalej nie mogę sobie z nimi poradzić po hennie a woda w Oslo wcale mi tego nie ułatwia. Z jednej strony przyklapnięte, z drugiej wciąż przesuszone. Dzisiaj nie suszyłam włosów, tylko kiedy były wilgotne, zebrałam je w kok, stąd delikatne fale.
Jutro wieczorem mam samolot do Warszawy, oby pogoda była równie ładna co tu. Puchatego zajączka! :)

16 komentarzy:

  1. Faktycznie wyglądają średnio...

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądają nieco "gorzej" niż na zwykłych aktualizacjach :) jakaś maska odżywka na pewno da radę je nawilżyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co nic im nie daje rady, myślę że raczej potrzebują czasu. Henna je przyterroryzowała niestety

      Usuń
    2. Porudziały po ostatniej hennie. Zmyje się z czasem ta rudość?

      Usuń
  3. Ja wiem, że jesteś blondynką, ale ja osobiście tego jakoś nie widzę i dla mnie zawsze będziesz ruda ;D To jest jak z tą sukienką niebiesko-czarną/biało-złotą: ja widzę rudy i kropka. Za to wątpliwości nie ulega kwestia, że Twoje włosy są piękne nawet w te gorsze dni (niezależnie od koloru ;p)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy piszą, że jestem szatynką! Różne wersje xD

      Usuń
  4. Mi też się bardzo Twoje włosy podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jest dobrze ;)
    A mogę spytać, co robisz w Oslo?

    OdpowiedzUsuń
  6. W Polsce to śnieżna pogoda, deszcz, śnieg niestety :( a Twoje włosy i tak są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna długość, kolor też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja bym wiele dała,żeby mieć takie włoski jak Twoje :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj, zainteresowałam się tematem bezbarwnej henny jako, że moje włosy są strasznie cienkie. I mam do Ciebie pytanie, bo nigdy w życiu nie farbowałam włosów - czy hennę nakładasz też bezpośrednio na skalp? I jeśli tak, robiłaś próbę uczuleniową przed pierwszym farbowaniem?

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej! Mogłabyś zrobić film jak zrobić masaż twarzy w praktyce? Mam 19 lat i już chciałabym dodać ten element do mojej pielęgnacji twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jako, że ja miałam całe życie dosyć krótkie włosy (do ramion) to zawsze tymi długimi się zachywam. Moim zdaniem, Twoje włosy są b. ładne:-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.