niedziela, 12 kwietnia 2015

Cienie Dior - wygodne i eleganckie

Chciałabym wam dzisiaj przedstawić taką mini-paletkę, którą dostałam od mamy. Nawet nie spodziewałam się, że tak przypadnie mi do gustu bo przecież podobne kolory już posiadam. Ta mała wersja to koszt około 100zł, więc cena jest dość wysoka, ale trzeba przyznać, że niesamowicie cieszą oko. 
Jak widzicie na zdjęciu, kolory są dosyć neutralne. Zdarza mi się wykorzystywać ją do codziennego makijażu. Moja  wersja to numerek 646. Pudełeczko jest po prostu idealne na podróż. Mamy tu wszystko, począwszy od rozświetlenia kącika oka, do mocnego podkreślenia załamania. 


Nie miałam wcześniej do czynienia z cieniami, które tak łatwo by się rozcierało. To się staje czystą przyjemnością, nie musicie się martwić, że nałożycie ich zbyt dużo, powstanie jakaś plama. Właśnie z tego powodu są idealne do makijażu dziennego. Przy wieczorowym także się sprawdzą, ale trzeba trochę popracować i dużo nałożyć, co świadczy o niezbyt dobrej pigmentacji. Ma to oczywiście swoje plusy i minusy. 


Bardzo żałuję, że nie za bardzo radzę sobie z robieniem zdjęć makijażom. Uwierzcie, ze bez obrotowego ekranu to dość duże wyzwanie. Możecie za to przyjrzeć się im jeszcze w tym filmie.
W kwestii trwałości narzekać nie mogę. Nie zauważyłam, żeby się przemieszczały, zbierały w jednym miejscu albo ścierały. Niezależnie od tego, czy spędzam szaloną noc w pubie, czy akurat pracuję nad jakimś filmem i cały dzień spędzam w domu. Co istotne, w ogóle się nie osypują. Z tym problemem spotykam się bardzo często i to jedne z niewielu cieni, które nie sprawiają kłopotu. 

Gdybyście potrzebowały małego. wygodnego pudełeczka, w którym znajduje się wszystko, co neutralne i eleganckie, warto na te cienie zwrócić uwagę. Ciężko sobie zrobić nimi krzywdę. Cieszę się, że je dostałam!  

11 komentarzy:

  1. wygladają naturalnie -lubie takie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają ładnie, jednak jak dla mnie zbyt mała pigmentacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamiast obrotowego ekranu - lusterko za ekranikiem. Działa! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cienie w mojej ulubionej kolorystyce :) fajnie że jesteś z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja natrafiałam głównie na negatywne recenzje paletek cieni z Diora.
    P.S. Wykonałaś ładne zdjęcie makijażu:) Podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam dwie paletki cieni Dior, bardzo je lubie, podobnie jak Ty uwazam ze maja super jakosc i nie osypuja sie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cienie są przepiękne, ale jak za tak kosmiczną cenę to fakt pigmentacja dość słaba :(
    Obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny makijaż. Ciekawy post, zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.