czwartek, 2 kwietnia 2015

Henna naturalna złoty blond - efekty


Opryszczka na ustach, ból gardła i piękna pogoda. Tyle informacji, jeżeli chodzi o Oslo. Na zdjęciach wyżej to jeszcze wcale nie jest aktualizacja, o niej za kilka dni. Dzisiaj efekty farbowania nową henną Khadi dla blondynek. Zdjęcia nie były w ogóle przerabiane Nie jestem jednak pewna, czy oddają efekt, trochę wam jeszcze dopiszę, jakie ja mam spostrzeżenia a uczucia niestety dość mieszane.


Zapłaciłam za nią jakieś 36zł, zatem jest to więcej niż płaciłam zwykle. Jednak, jeżeli dodam wydatki na cytryny, wychodzi podobnie. Kolor trochę się zmienił, jest bardziej rudy. Im dłużej potrzymamy ją na włosach, tym na więcej odcieni czerwieni możemy liczyć. U mnie było to około 40 minut. Cała reszta cudowności, na które liczyłam trochę zniknęła. Owszem, uzyskałam jakąś objętość, chociaż może bardziej napuszenie. Nie mogłam sobie z nim poradzić tydzień. Strączkowanie nie zniknęło, miałam problemy ze zmyciem oleju. Przesuszenie było o wiele dotkliwsze, niż w przypadku henny bezbarwnej. Poza tym mam wrażenie, że włosy stały się niesamowicie matowe.
Mimo wszystko zamierzam wypróbować pozostałe dwie wersje, głównie po to, żeby przedstawić wam efekty. Żadna z nich nie rozjaśnia włosów. Za jakiś czas na kanale umieszczę film, gdzie udzielam bardziej szczegółowych informacji.

14 komentarzy:

  1. Wciąż nie używałam żadnej henny, chociaż przyznaje że kusi ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. No mnie też kusi, ale troche drogo jak na moją kieszeń, ale może kiedyś:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam jeszcze henny, mam nadzieję, że w końcu na jakąś się skuszę. Zachęca mnie grubość włosa jaką można uzyskać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stosowałam już hennę ciemny i orzechowy brąz, całkiem dobrze się sprawdziła. Masz bardzo ładny odcień włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Henna na pewno nie rozjaśni włosów bo zwyczajnie nie posiada utleniacza :D Niby jest dla blondynek, a refleksy i tak wychodzą rude. Prawdę mówiąc myślałam, że będziesz z niej bardziej zadowolona. Szkoda, bo henna jest na prawdę osławiona :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie przezroczysta henna kusi, ale nie chciałbym rozjaśnienia ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cassia nie rozjaśnia. Może ewentualnie nadać na jasnych włosach złoty refleks.

      Usuń
  7. Bardzo ładne włosy ;) szkoda że henna się nie sprawdziła lepiej

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda, że nie rozjaśnia. trochę na to liczyłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziś robiłam henne złoty blond i jestem bardzo zadowolona z efektow :) dodam że moje naturalne włosy to taki złoty slomkowy blond, ale niestety w zimie dosyć mocno mi ściemnialy. Henna może nie rozjasnila włosów e nadała im takiego złotego odcienia / złotych refleksow. Bardzo mi się ten efekt podoba. Oprócz tego włosy są bardzo błyszczące i grubsze :) nie puszą się . Jestem pewna ze jeszcze powtórzę za kilka tygodni ten zabieg. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wypróbowałaś już pozostałe rodzaje blond henny? Jestem bardzo ciekawa efektów :) Sama chciałabym wypróbować jedną z nich. Zależy mi na efekcie rudo-blond włosów i tak myślę, że gdyby tak do tej henny dodać jednak trochę soku z cytryny? Może kolor wyszedłby jeszcze bardziej rudy? Trochę boje się spróbować, ale może zrobię taki eksperyment ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.