poniedziałek, 27 kwietnia 2015

L`Oreal, Mega - Volume Collagene 24H - uwaga bubel!


Dzisiaj chciałabym was właściwie przestrzec. Nie będzie to nic zaskakującego, jeżeli napiszę, że chodzi o powyższy tusz, którym jest L`Oreal, Mega - Volume Collagene 24H. Z tego co widzę, kosztuje dość konkretne pieniądze bo 50zł nie wydaje się być kwotą niską. Ja dostałam go od mamy, zatem na własnej kieszeni nie odczułam. Nie zmienia to faktu, że jestem zupełnie rozczarowana. Z tego co doczytałam, nie ja jedyna.
Szczotkę mamy dość dużą, wyprofilowaną w ciekawy sposób. Muszę przyznać, że na moich rzęsach daje naprawdę ładny efekt. Są idealnie rozdzielone i wydłużone, nagle robi się ich jakby więcej. Poza tym nie muszę się nią dużo namachać, żeby taką magię uzyskać.


Śmiało mogłabym rzec, że dawno nie spotkałam się z tak wygodnym nakładaniem, chociaż jestem zwolenniczką szczoteczek mniejszych i silikonowych. Zostawię ją sobie a co mi tam. Czerń jest intensywna i od początku konsystencja mi odpowiadała. Nie musiał swojego odleżeć. Na tym koniec zachwytów. Wyobraźcie sobie bardzo ważne spotkanie, musicie wyglądać idealnie. Może jakąś ważną randkę, sesję zdjęciową. Chociaż przyznam, że osypanego tuszu pod oczami wolę nie mieć w ogóle i nigdy, nawet kiedy wybieram się do szkoły a makijaż to ostatnie, co mnie interesuje.
Po dwóch godzinach od nałożenia tego diabła, mam pod oczami czarną dziurę, przysięgam. Wygląda to po prostu wstrętnie, nie mogę pojąć jak tak drogi tusz może się osypywać. Okolice pod oczami mają ogromne znaczenie, takie zaczernienie psuje po prostu cały efekt a w makijażu zamiast piękniejsze, wyglądamy na zmęczone czarownice.
Szkoda pieniędzy, wystrzegajcie się go!

9 komentarzy:

  1. Po opakowaniu myślałam, że to jakaś podróbka

    OdpowiedzUsuń
  2. No to już na pewno go nigdy nie kupie :/

    OdpowiedzUsuń
  3. mam z tej firmy,ale taki złoty :) jest bardzo dobry:) nie pomyślałabym że ten to taki bubel.. ale.. :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten tusz jest wyjątkowo słaby, też u mnie się nie sprawdził totalnie! Za to So Couture z L'Oreala uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobrze, że ostrzegasz. Za takie pieniądze i taką markę nie powinni robić takich bubli.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za ostrzeżenie, nie spodziewałam się że Loreal mógł wypuścić taki bubel. Zapraszam do mnie na bloga. Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za infor. Ja też właśnie nacięłam się na tusz pewnej polskiej firmy. Kruszy się tak niemiłosiernie, że właściwie po 2 godzinach nie mam nic na rzęsach. Ale może jest trochę lepszy niż ten, ponieważ nie robi mi pandy. Po prostu odpada.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.