niedziela, 3 maja 2015

Aktualizacja włosów - kwiecień 2015


Hej! Jakoś tak się składa, że przy okazji aktualizacji, miałam okazję postarać się o zdjęcia w jakimś ładniejszym miejscu niż mój pokój. Dziękuję Piotrkowi za pomoc. Wyszło z tego kilka ładnych fotografii.

Co do włosów, dobrze nie jest. Od czasu do czasu uda mi się je doprowadzić do niezłego stanu, ale błagają już o podcięcie. Staram się, żeby były pofalowane bo wtedy wyglądają troszkę lepiej i nie martwię się o natrętne strączkowanie.

Zastanawiam się, czy niedługo nie pofarbować ich ponownie bezbarwną henną. Chociaż trochę się obawiam, żeby po tej ostatniej zabawie znowu nie ucierpiały.
O kosmetykach i sposobach, tradycyjnie więcej będzie w filmiku. Liczę, że majówka przebiegła wam w przyjemnym nastroju!

23 komentarze:

  1. Są już bardzo długie :) Mają śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale blondzik na tym zdjęciu z twarzą <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ładnie by jej było w takim blondzie ^^

      Usuń
    2. A później się baw z odrostami :D wolę mój póki co

      Usuń
  3. Cudowne włosy, śliczny blond, pięknie Ci w takim kolorze:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na drugim zdjeciu wygladasz slicznie i bardzo pasuje Ci taki kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądają na zdrowie, ale może podcięcie dobrze im zrobi? :) fajne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. na zdjęciach wyglądają pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie zazdroszczę Ci włosów, bo są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę że u Ciebie jest tak jak u mnie w innym świetle inny kolor włosów wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. i jak się sprawdza korektor collection? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana masz jakiś sposób na przesuszone włosy? Włosomaniaczę od dobrych 3 lat i myślałam, że potrafię sobie radzić z kryzysami, ale niestety, ostatnio włosy zrobiły się kapryśne i nie mogę sobie poradzić, olejowanie nie działa, po umyciu nawet ślad nie zostaje, włosy suche jak wiór, odżywki i maski, które kiedyś sprawdzały się świetnie nie pomagają. Końcówki są suche, wiecznie spuszone, proteiny nie, humekanty nie, emolienty też, chociaż po nich jest minimalnie lepiej. Zaraz po umyciu są w miarę ok, ale rano już jest sianko... Może jest jeszcze coś, co ma szansę pomóc? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, ja właściwie cały kanał robię o tym :D więc po prostu tam zajrzyj, rad jest pełno i ciężko byłoby streścić w komentarzu. Tu przykładowy film https://www.youtube.com/watch?v=KwyAlyEAJhA

      Usuń
  11. Pamiętam, że kiedyś używałaś mydełek Babuszki Agafii do włosów- dzisiaj przeczytałam, że zmienili skład :( Już niestety nie będą tak roślinne, zastanawiam się nad zakupem jednego na zapas, ale boję się, że natrafię na nowy skład. PS. Ciągle się zachwycam Twoimi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o zmianie w składzie, wydaje mi się że kupię je jakoś niedługo. Po prostu zobacz stary, idź ze zdjęciem do sklepu i porównuj :D dzięki!

      Usuń
    2. Nie ma sprawy :) Nie pójdę ze starym zdjęciem, bo zamawiam na stronie internetowej- stacjonarnie go nie znalazłam niestety. Na stronie 'wisi' nadal poprzedni skład, więc jest nadzieja :)

      Usuń
  12. Co uważasz o myciu włosów co tydzień ? ☺
    (Bo np. Tym osobom nie przetłuszczają się za szybko włosy ) 😇

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.