piątek, 22 maja 2015

Co warto kupić w promocji w Rossmannie? Co ja kupiłam?


Witajcie! Podczas promocji z kolorówką sobie odpuściłam. Ciężko mi się zużywa tę część kosmetyków. Natomiast o pielęgnacji pomyślałam trochę bardziej przychylnie. W tej kwestii jestem dużo bardziej rozsądna i nie przyzwyczajam się aż tak do niczego. Prawda jest też taka, że części z tych rzeczy przyglądałam się już wcześniej.


Garnier płyn micelarny 3w1 skóra wrażliwa. Chyba nie muszę przedstawiać i tłumaczyć. Wiele dobrego o nim słyszałam, mam niebieską wersję obecnie, jestem zadowolona. Zapłaciłam ponad 12zł. Taka pojemność jest naprawdę świetna, może niekoniecznie do podróży, ale mi tego typu płyny kończą się w sekundę. Ten mam dwie sekundy!


Alterra emulsja oczyszczająca i olejek do twarzy. Nie jestem pewna, czy o tej pierwszej coś słyszałam, wydaje mi się, że tak. Już wcześniej podobały mi się opakowania. Są urocze, więc powólcie mi być babą. Trochę mnie niepokoi alkohol w składzie, ale cała reszta wygląda na miłą. Z olejkami już jest tak, że jakby co mogę ich używać do włosów, czy ciała. Chciałabym wam napisać ceny, ale na paragonie są podpisane tak samo. Nie wyszło mnie więcej niż około 5zł za każdy produkt.


Krem pod oczy przyda się zawsze! Alterra hydro krem winogrona bio i biała herbata, brzmi cudnie. Również był bardzo tani, jakieś 5zł. Na skład narzekać nie mogę i chodził za mną wiernie od dłuższego czasu. Ciekawe, czy będzie pachniał winogronami.

Każdy z tych kosmetyków już gdzieś kiedyś spotkałam albo polecaliście mi go wy. Musi być dobrze! Zwróćcie na nie uwagę. Te produkty Alterry mają naprawdę ciekawe składy i cieszę się, że się skusiłam. Łącznie na moim paragonie wyszło 27,87zł. Tylko trochę miejsca w szafce brakuje.

9 komentarzy:

  1. bardzo przyjemne produkty :) ja również kupiłam na promocji krem pod oczy, mój pierwszy! ava eco linea. zobaczymy, jak się sprawdzi, moje okolice oczu będą dla niego niemałym wyzwaniem...
    czy mogłabyś zdradzić dlaczego zrezygnowałaś z pudru z bu na rzecz affinitone? rozważam zakup pudru bambusowego, więc jestem ciekawa czemu zdecydowałaś się na drogeryjny.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie ta emulsja z Alterrry średnio się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, widzę, że praktycznie na to samo się skusiłyśmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Micel od Garniera najlepszy pod słońcem. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Co sądzicie o tym szamponie? Moja mama, która go używa zauważyła u siebie porządny wysyp baby hair i stąd moje pytanie : Czy on nie przeszkodzi działaniu masek, oleju itd. ? To szampon Radical Med przeciw wypadaniu. Oto skład :
    Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Cocamide DEA, Propylene Glycol, Equisetum Arvense, Herb Extract, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Sodium Chloride, Butelyne Glycol, PPG-26-Buteth-26, PEG-40 Hydrogenated castor Oil, Apigenin, Oleanolic Acid, Biotinyl Tripeptide-1, Panthenol, Inulin, Glycerin, Hydrolyzed Ceratonia Siliqua Seed Extract, Zea Mays Statch, Polyquaternium-7, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Silicone Quaternium-22, Polyglyceryl-3 Caprate, Dipropylene Glycol, PEG-150 Pentaerythrityl Tetrastearate, PEG-6 Caprylic/Capric Glycerides, Citric Acid, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, DMDM-Hydantoin, Disodium EDTA, Parfum, Hexyl Cinnamal.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahah. Najgorzej z tym miejscem w szafce :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam robić zakupy w Rossmanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe produkty, grunt to wybrać odpowiednie dla siebie kosmetyki ;) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.