niedziela, 24 maja 2015

Projekt denko #1 - Ziaja, Lirene i Pharmaceris

Widzę, że blogger zaczyna się naprawiać. Po zmianie adresu miałam spore problemy, nie pojawiało się nic w blogrollu a teraz jeszcze ciężko coś znaleźć w google. Czy ktoś wie, kiedy to minie? :( Dodam, że wciąż walczę z Facebookiem wszelkimi sposobami, ale jest niesamowicie uparty i chyba stworzę nową stronę.
Dzisiaj składam obietnicę wam i sobie samej. Mianowicie w ciągu najbliższego miesiąca mam zamiar zużyć te trzy widoczne kosmetyki a dwa z nich zrecenzować.

Lirene, Krem - maska do stóp 2 w 1 `Stop rogowaceniu`, ten specyfik dostałam w takiej blogerskiej paczce. Już o nim słyszałam i się ucieszyłam bo pewnie sama nie sięgnęłabym po niego. Wysoko w składzie jest mocznik, ale też parafina. Co nie zmienia faktu, że w kwestii stóp nie mam z tym problemu. Zapach nie jest jakoś szczególnie przyjemny, ale na pewno odległość od podłogi do nosa jest zbyt duża, żeby mi dokuczył. Koszt to jakieś 12zł za 75ml, na pewno dostępny w Rossmannie.

Multilipidowy krem odżywczy, Pharmaceris sprawił więcej szkody niż pożytku. Miałam po nim ogromny wysyp i przez myśl nie przeszłoby mi, żeby zużywać go to twarzy albo komuś oddać. Czysta, zaplanowana zbrodnia. Spróbuję wykorzystać do dłoni. Wrzucam do torebki, będę smarowała. Więcej o nim przeczytacie tu. 


Jakoś nie za bardzo lubię się z mleczkami do demakijażu, stąd Ziaja mleczko micelarne łagodząco - wyciszające nie jest dla mnie kosmetykiem idealnym. Chociaż radzi sobie z tapetą i nie podrażnia, to po prostu nie potrafię używać go regularnie. Zapach ma bardzo delikatny, w składzie znajdziemy parafinę. Cena nie jest wysoka bo 10zł za 200ml. Tylko jednak wolę płyny micelarne, ale szkoda żeby się marnowało.

Takie moje postanowienie. W przyszłym miesiącu dam wam znać, jak mi poszło ;).

8 komentarzy:

  1. Czy będziesz testować szampon HAIR JAZZ? bo nie znalazłam nic takiego u Ciebie ~~ http://harmonyplus.pl/hairjazz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie za bardzo w to wierzę i szkoda mi pieniędzy :D

      Usuń
  2. Również wolę płyny micelarne. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po raz pierwszy spotykam się z przypadkiem szkód wyrządzonych przez Pharmaceris :O

    hairoutine.com

    OdpowiedzUsuń
  4. krem do stóp muszę wypróbować,szczególnie w tym okresie nigdy ich za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałam już dwóch kremów z Pharmaceris i były świetne, cóż jednak nie każdemu pasuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Dość rozpoznawalne marki ale nie mogę im niczego zarzucić :) Sama korzystałam i naprawdę działają :)
    Mam nadzieję, że kiedyś jeszcze powrócisz do pisania na blogu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio widziałam ciekawe kosmetyki z http://www.kosmetykaelle.pl/ które podobnie do ziaji mają bardzo dobrą renomę, a ponadto i cenę. Koleżanka która zdecydowała się na wypróbowanie była bardzo zadowolona z efektów. Sama również zastanawiam się nad zakupem mleczka do ciała i balsamu do włosów. Ktoś ma jakieś podobne doświadczenia z produktami tej firmy?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o niereklamowanie swoich blogów w komentarzach.